رشته مهندسی مکانیک را می‌توان از نظر تنوع موضوعاتی که تحت پوشش قرار می‌دهد، جامع‌ترین رشته مهندسی به حساب آورد. مکانیک شاخه‌ای از علم فیزیک است که به بررسی حرکت و س اجسام در اثر نیروها می‌پردازد.

همچنین اصول علم مکانیک شدیدا به ریاضیات وابسته می‌باشد چنان که لئونارد اویلر ریاضی‌دان و فیزیک‌دان برجسته سوئیسی در این رابطه می‌گوید “مکانیک بهشت ریاضیات است”. هیچ رشته‌ای به اندازه مکانیک در تحلیل مهندسی نقش ندارد و به همین دلیل منابع و مراجع معتبر این رشته می‌تواند کمک فراوانی به دانشجویان و مهندسین این رشته نمایند.

گروه بر بالهای کتاب مجموعه‌ای کامل و جامع شامل بیش از ۱۱۰۰ کتاب مرجع، تخصصی و آموزشی از منابع معتبر و شناخته شده در حوزه مهندسی مکانیک را گردآوری کرده است که تمامی سطوح، زیرشاخه‌ها و گرایش‌های مختلف رشته مهندسی مکانیک از جمله طراحی جامدات، حرارت و سیالات، ساخت و تولید، هوافضا و آئرودینامیک، مکاترونیک و ربوتیک، بیومکانیک، هیدرولیک، مکانیک خودرو، نانو تکنولوژی و غیره را تحت پوشش قرار داده است.


گاه اینترنتی مکانیک ,مهندسی ,رشته ,مهندسی مکانیک ,رشته مهندسی ,پوشش قرار ,رشته مهندسی مکانیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فناوری اطلاعات و VOIP بخش معرفی Ecu خودرو فابریک یدک متن اهنگ Leviiioumsn8 local الو طرح , دانلود رایگان طرح لایه باز حتی اگه آنودایزینگ و رنگ آلومینیوم تعمیرات کامپیوتر